top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תErez Peleg

טיפים מוצלחים לפוסטים מדליקים

עודכן: 15 במרץ 2021


האם אתם מכירים את המשפט האלמותי שקובע שהעולם מתחלק לשלושה סוגים של אנשים, כאלו שיודעים לספור וכאלו שאינם יודעים לספור.


כך גם יש שלושה סוגים של אנשים, כאלו שכותבים פוסטים משעממים, כאלו שכותבים פוסטים מעניינים וכאלו שהפוסטים שלהם זוכים להתייחסות הקורא.


בתור מנטור עסקי, אני מלווה את קהל הלקוחות שלי בכל הצעדים, המחשבות והדילמות שקשורות בעסק. בחלק גדול מהמקרים אני מדבר מתוך ידע וניסיון אישי, אך בחלק מהמקרים, כשאני מרגיש שיש צורך במומחה חיצוני, אני נעזר במומחה כזה.


לצערי, יכולות ההתבטאות בכתב שלי, אינן נכללות במסגרת היכולות והעוצמות האישיות המובילות שלי. ולכן פניתי לאיריס מלאכי, ידידה טובה ומוערכת שלי, מנכ"לית חברת - PromoteUS פתרונות מקדמים (שיווק דיגיטלי), ששיתפה אותי במספר טיפים, פשוטים וחשובים שמיועדים לאנשים כמוני, שמעוניינים לכתוב פוסטים אפקטיביים, אך זקוקים למודל מוגדר ושיטתי בתחום.


במהלך הפגישה, הבנתי שלא בהכרח מדובר בכישרון טבעי אלא, אפשר בהחלט לאמץ ידע ויכולות נרכשות.


אז פשוט החלטתי לשתף אתכם בשלושה טיפים שאיריס נתנה לי.


א. מומלץ להשתמש בכותרות מושכות עניין, לפי תבניות מוגדרות . איריס פירטה בפני 10 תבניות כאלו, שפשוט עובדות, לדוגמא: [מספר] טריקים להשיג [ציינו מה התוצאה]


ב. חשוב להבין מה תפוצת הפוסטים שמפורסמים בפייסבוק, בעיקר מדפים עסקיים (רמז: תפוצה מאוד נמוכה), ולכן חשוב לפרסם פרסומים מעניינים, באופן רציף ושיטתי, וכן לבחון אפשרות לפרסום ממומן. .


ג. נתקלים בקושי בלחשוב על רעיונות מעניינים? זה נכון שכל אחד מאיתנו הוא מומחה בתחומו, אבל כשצריך להתבטא, פתאום באר היצירתיות מתייבשת. ולכן מומלץ להשתמש ברשימת רעיונות מוכנה מראש לכתיבת תוכן שיעניין את הלקוחות.


אז זהו, עכשיו כשיש לי כמה פטנטים פשוטים לכתיבה אפקטיבית של פוסטים, אני בהחלט מתכון לבחון סטטיסטים, האם יש הבדל בהתייחסות הקוראים.


113 צפיות
bottom of page