top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תErez Peleg

ז. אסטרטגית ניהול לקוח - כיוונן המודל

עודכן: 30 ביוני 2019

ניסוי וטעיה (Trail & Error)


המפתח כאן הוא הביטוי Don’t Asume (אל תניחו שום הנחה מוקדמת).


מי שהוא מומחה אמיתי בשיווק יצהיר בפניך שאין שום דרך לצפות את התוצאות, מה שעובד במקרה אחד לא בהכרח יעבוד במקרה דומה, מה שאפקטיבי היום יכול לייצר אנטגוניזם מחר.


האומנות כאן היא לנסות לצפות את התוצאות מראש, לתת לתהליך לזרום תקופה מסויימת, ובהמשך, לשנות או לכוונן את התוכנית כך שתהיה מדויקת יותר.


היזהרו מהיועצים שמציעים לכם את המפתח הסודי להצלחה בשיווק, אין מפתח כזה. מה שעומד לרשותכם זאת היכולת לעבוד בצורה שיטתית ולהתאים את ההתנהגות שלנו לתגובות בשטח.


האם שמתם לב שפרסומות ברדיו או בטלוויזיה משתנות לאורך הקמפיין, לעתים זה חלק ממהלך ידוע ומתוכנן מראש, אך ברוב המקרים זאת תגובה למבחנים שמנהלי הקמפיינים מבצעים על קבוצות מיקוד במטרה לשפר ולכוונן את הקמפיין.


נושא חשוב נוסף - לעולם אל תמדדו שיעור מענה לקמפיין (למשל כמות ליידים), המטרה היא לא להיסתם בליידים ריקים שייצרו רעשים מיותרים אצלכם, אלא לייצר גידול אמיתי, לאורך זמן, בהיקף הפעילות וברווחיות (תמדדו למשל מספר לקוחות חוזרים).


הדרך היעילה והאפקטיבית לבנות תכנית אסטרטגית לניהול לקוח, כחלק מאסטרטגיה עסקית כוללת, הינה סדנה אישית מסדורת, אבל, כדי להתאים את עצמי לעידן העכשוי, המתומצת, אני מפרסם רשימת פוסטים קצרים באתר שלי ובפייסבוק, להעברת המסר תחת #אסטרטגית_ניהול_לקוח , #אסטרטגיה_עסקית או #ארז_פלג_מנטור_עסקי .


40 צפיות
bottom of page